Zadzwoń i zamów +48 733 682 067
 
Dodatek Matcha wprowadza do gry Biały Zamek zupełnie nową przestrzeń – herbaciarnię. To kolejne pole rywalizacji o przychylność daimio, w którym subtelne decyzje mają ogromne znaczenie. Herbaciany ogród z nowym mostem, specjalnymi zielonymi kośćmi, planszami graczy i nowym typem pionków — Gejszami — staje się integralnym elementem precyzyjnie zaprojektowanego systemu gry. Odkryj, jak ta ekspansja rozwija planszowe haiku.
Nowy rodzaj pionków – Gejsze – działa w świeżo dodanej sekcji pałacu, czyli Ogrodzie Herbacianym. To miejsce pozwala zdobywać zasoby, wykonywać unikalne akcje, a także gromadzić punkty na koniec gry. Ostateczny wynik zależy od tego, jak daleko twoje Gejsze dotrą na swojej ścieżce.
 
Gracze mogą poprowadzić Gejsze w kierunku Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, gdzie czekają malownicze Lilie Wodne. W trakcie tej wędrówki pojawia się nowy zasób – Miotełka, wykorzystywana przy ceremonii przygotowywania zielonej herbaty.
Dodatek wprowadza również zielone kości, które służą do aktywacji specjalnych pól w nowej sekcji Posiadłości gracza oraz poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw, przeznaczony dla Gejsz, który otwiera dodatkowe możliwości strategiczne.
Z dodatkiem Matcha gracze zyskują 12 tur zamiast 9. To oznacza więcej decyzji, więcej ścieżek do zwycięstwa — ale wciąż ten sam, uwielbiany przez fanów syndrom „krótkiej kołderki”, który zmusza do przemyślanego planowania każdego ruchu.
 
Włączenie dodatku do gry jest wyjątkowo łatwe: wystarczy wtasować nowe karty do odpowiednich talii, wymienić plansze graczy na nowe, dołączyć przedłużenie planszy głównej oraz zielony most — i można od razu rozpocząć rozgrywkę.
Mechanizmy z dodatku zostały płynnie zintegrowane z podstawową strukturą Białego Zamku. Rozszerzenie poszerza wachlarz strategii i wyborów, jednocześnie zachowując elegancką spójność i zwięzłość oryginalnej gry.
⭐Uwaga!⭐ To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Biały zamek.
