Zadzwoń i zamów +48 733 682 067
Coś dawno uśpionego właśnie się obudziło… A tylko Ty możesz stawić czoła nowym wyzwaniom. Pytanie tylko — czy wystarczy Ci odwagi, by zmierzyć się z tym, co nadchodzi?
Rozszerzenie „Ekspedycje: Tryby Zepsucia” wprowadza do gry dodatkowy element ryzyka w postaci ukrytych premii umieszczonych na żetonach mapy. W skutej lodem tundrze natkniesz się również na tajemniczego mecha zepsucia, który przemierza te ziemie z nieznanych powodów, siejąc niepokój i zagadkę.
Aby pomóc śmiałkom w ich niebezpiecznej podróży, dodatek oferuje dwa nowe mechy oraz cztery zupełnie nowe postacie wraz z ich towarzyszami. Co więcej, pojawia się pełen zestaw komponentów umożliwiających grę szóstemu uczestnikowi.
Tryby Zepsucia usprawniają również początkową fazę rozgrywki — gracze otrzymują startowe zasoby oraz specjalny pionek bohatera, który może pełnić rolę dowolnego robotnika.
Jeśli sądziłeś, że Twoja ekspedycja zakończy się po dotarciu do Obozu Tarkowskiego, muszę Cię rozczarować — to był dopiero początek. Twoje przybycie uruchomiło Tryby Zepsucia, a poszukiwania profesora wciąż trwają. Czas ucieka, bo zło nie śpi, nie zwalnia i nie ogląda się za siebie…
⭐Uwaga! To nie jest samodzielna gra⭐ Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa Ekspedycyje.