Zadzwoń i zamów +48 733 682 067
Rok 1587. Do amerykańskiej osady Roanoke przybywa Łowca Czarownic, by odnaleźć potężną i groźną Wiedźmę. Wśród dziewięciu mieszkańców kryje się podejrzana osoba, lecz wyłącznie gracz kierujący Czarownicą zna jej prawdziwą tożsamość. W każdej rundzie dwójka graczy wykorzystuje swoje pionki akcji na aktywnych postaciach, aby dobierać karty, zagrywać je i zdobywać wpływy w wiosce.
Wiedźma może warzyć potężne eliksiry, wzmacniać swoich chowańców i rzucać zaklęcia. Z kolei Łowca werbuje pomocników, przejmuje strategiczne obszary oraz nie waha się surowo przesłuchiwać mieszkańców. Starcie trwa, a los Roanoke zależy od tego, czy Czarownica zakończy swój rytuał, zanim Łowca odkryje, kim naprawdę jest.
Pagan: Tajemnica Roanoke to dwuosobowa, asymetryczna gra karciana oparta na dedukcji i sprytnych zagraniach. Konflikt pomiędzy Wiedźmą a Łowcą Czarownic stanowi jej centralny punkt. Podstawowy zestaw oferuje bogatą regrywalność, a kolejne dodatki rozszerzają świat Pagana, wprowadzając nowe możliwości i wyzwania.
Podczas gdy jedna strona pracuje nad przeprowadzeniem rytuału, druga stara się ustalić jej tożsamość oraz doprowadzić do ostatecznego starcia. Każdy gracz dysponuje własną, modyfikowalną talią 50 kart oraz unikalnymi zasobami, które pozwalają mu realizować odmienne strategie. By zwyciężyć, trzeba umiejętnie łączyć taktykę i dedukcję. Mroczna oprawa graficzna autorstwa Maren Gutt ożywia legendę o zaginionej kolonii Roanoke.